پربازدیدترین ها

کد خبر: 1213 ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱

نشست هم اندیشی مدیران سازمان نظام وظیفه با مسئولین امور مشمولین دانشگاههای اردبیل برگزار شد

در این نشست آخرین بخشنامه سازمان وظیفه عمومی در خصوص چگونگی شرایط ثبت نام دانشجویان مشمول تشریح و به سوالات نماینده ­­های دانشگاههای استان پاسخ داده شد.

نشست هم اندیشی مدیران سازمان نظام وظیفه با مسئولین امور مشمولین دانشگاههای اردبیل برگزار شد

 به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، نشست هم اندیشی مدیران سازمان نظام وظیفه با مسئولین امور مشمولین دانشگاههای اردبیل آخرین بخشنامه سازمان وظیفه عمومی در خصوص چگونگی شرایط ثبت نام دانشجویان مشمول تشریح و به سوالات نماینده ­­های دانشگاههای استان پاسخ داده شد.

مهرداد محرم­ زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن عرض خیر مقدم از تلاشهای صورت گرفته توسط مسئولین نظام وظیفه استان تقدیر و تعامل بیش از پیش امور مشمولین دانشگاهها و مدیران نظام وظیفه را خواستار شد.
 دادرس همت ­جو رئیس سازمان نظام وظیفه استان نیز ضمن تقدیر از میزبانی مطلوب دانشگاه پیام نور، به نحوه ثبت نام دانشجویان و درخواست معافیت تحصیلی، سنوات تحصیلی ارفاقی برای دانشجویان و پیگیری معافیت­های تحصیلی دانشجویان از سیستم نظام وظیفه از طریق معاونت ناجا توضیحاتی ارائه کرد.
در این ادامه این نشست آخرین بخشنامه سازمان وظیفه عمومی در خصوص چگونگی شرایط ثبت نام دانشجویان مشمول بررسی و به سوالات نماینده­­ های دانشگاههای استان نیز پاسخ داده شد.
نقوی مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان در پایان این نشست تعامل و ارتباط تنگاتنگ کارشناسان حوزه نظام وظیفه دانشگاه را با سازمان نظام وظیفه عمومی مفید ارزیابی کرد و افزود: با این ارتباط می­ توان از سقف اشتباهات احتمالی تا حد زیادی کاست.

انتهای پیام