پربازدیدترین ها

کد خبر: 1319 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳

اساتید دانشگاه پیام نور اردبیل، مقام های برتر مسابقات قرآنی کشور را از آن خود کردند

در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت ویژه اساتید دانشگاههای پیام نور کشور، اساتید دانشگاه پیام نور استان اردبیل موفق به کسب مقام های برتر شدند.

اساتید دانشگاه پیام نور اردبیل، مقام های برتر مسابقات قرآنی کشور  را از آن خود کردند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، قاسم نوجامه کارشناس فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: در نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور کشور که در مرکز زنجان برگزار شد،اساتید دانشگاه پیام نور استان اردبیل موفق به کسب رتبه های برتر این دوره از مسابقات شدند.

کارشناس فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اردبیل سطح این دوره از مسابقات را عالی ارزیابی کرد و گفت:بابک جعفرزاده در رشته حفظ 10 جزء ( مقام اول )، رضا بدیرخوانی در رشته حفظ کل قران کریم(مقام دوم) و سید اسماعیل هاشمی در رشته قرائت تحقیق( مقام سوم) موفق به  کسب مقام های برتر این دوره از مسابقات شدند.

نوجامه بخش سوره شناسی قرآن کریم را به عنوان بخش طرح جدید این دوره از مسابقات عنوان کرد و افزود: این بخش با هدف شناخت چیستی و چرایی "سوره"ها، دریافت معارف و تدبر از قرآن، آشنایی فراگیر با سوره های قرآن کریم، شناخت یکایک سوره ها در راستای تبیین تفاوت آنها با دیگر سوره های قرآن و ترویج این رشته علوم قرآنی در بین محققین برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: این بخش در ده محور شامل نظم آهنگ و ساختار سوره ‏ها، داستانِ سوره‏ ها،گفت و شنود با سوره ‏ها، تجربه ‏ها و خاطره سوره ‏ها، گرافیکِ سوره‏ ها، شعرِ سوره ‏ها،سوره ‏های محبوب، رویکردهای نوین به سوره‏ ها و گفتگوی سوره ‏ها پیش بینی شده بود.

انتهای پیام/