نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8071 ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد:

افزایش قربانیان کرونا در اردبیل به 122 نفر

اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش مبتلایان به کرونا به 746 نفر در استان اردبیل خبرداد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده روند کرونا در استان کماکان صعودی بوده و وضعیت قرمز است.

افزایش قربانیان کرونا در اردبیل به 122 نفر

به گزارش ابصارخبر، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت و گفت: طی 24 ساعت گذشته با مثبت شدن جواب 44 بیمار مبتلا به کرونا مجموع بیماران مبتلا به این ویروس در استان اردبیل به 746 بیمار افزایش یافته است.

وی افزود: در 24 ساعته گذشته از 358 بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان اردبیل سی تی اسکن انجام شده که بر این اساس 103 بیمار مبتلا به کرونا هستند که از این تعداد 44 بیمار  مبتلا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و آمار مبتلایان بر اساس عکس‌برداری ریوی از آمار رسمی اعلام شده جدا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در طی 24 ساعت اخیر 3 بیمار مبتلا قطعی به کرونا در استان اردبیل جان خود را از دست دادند که مجموع جانباختگان مبتلا به این بیماری ویروسی به 122 فوتی افزایش یافت.

وی ادامه: طبق بررسی‌های انجام شده روزانه، روند کرونا در استان اردبیل کماکان صعودی و وضعیت قرمز بوده و بنابراین به هیچ عنوان این بیماری ویروسی در استان مهار نشده است.

اخوان اکبری بیان کرد: مردم استان اردبیل باید کلیه موارد ضروری اعم از نکات بهداشتی، خروج از منزل در مواقع ضروری، عدم خروج سالمندان، رعایت فاصله حداقل یک متری در مکان‌های پرازدحام و استفاده از ماسک حتما رعایت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: مشاغل کم خطر از فردا اقدام به شروع فعالیت خواهند کرد که کلیه پروتکل‌های لازم به صنوف کم خطر ارسال شده و برای این دست مشاغل یک سامانه معرفی خواهد شد که باید برای دریافت گواهی بهداشت از این سامانه اقدام کنند و براساس گواهی فوق و با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی به شکل دقیق اجازه فعالیت خواهند داشت.

 

انتهای پیام/ج