نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

کد خبر: 8386 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاههای مشگین شهر درخصوص محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس اسلام

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های مشگین شهر با صدور بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس اسلام را محکوم کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاههای مشگین شهر درخصوص محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس اسلام

به گزارش ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های مشگین شهر با صدور بیانیه ای  اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس اسلام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام قبیح و گناه نابخشودنی نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت بالاترین مقام سیاسی کشور فرانسه از این حرکت توسط افرادی که نقد هولوکاست را بر نمی ­تابند و سابقه اخراج دانشگاهیان و استادان را به بهانه نقد صهیونیزم در کارنامه دارند، احساسات صدها میلیون مسلمان جهان را به شدت جریحه دار نمود و موجی از انزجاز و تنفر را ایجاد کرد.

سیاست های خصمانه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و ناامیدی آنها از نتایج اسلام ستیزی سبب شد که یک بار دیگر چهره نظام سرمایه داری و استکبار بر جهانیان آشکار گردد. هجوم مجدد آنها بر چهره برترین آفریده خداوند متعال، پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) ماهیت واقعی آنها را بار دیگر عیان نمود.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:«ملت های مسلمان به ویژه کشورهای غرب آسیا ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه حساس باید هرگز دشمنی های سیاست مداران و سردمداران غربی را نسبت به اسلام و مسلمین فراموش نکنند.»

ما دانشجویان دانشگاه های شهرستان مشگین شهر ، اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس اسلام و چهره نورانی پیامبر اعظم(ص) به شدت محکوم می کنیم و از همه دانشگاه های جهان اسلام و آزادگان جهان دعوت می نماییم، این اقدام صهیونیستی نشریه فرانسوی را محکوم نمایند.

دانشگاهیان شهرستان مشگین شهر در پایان این بیانیه از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خواستند اقدامات لازم را از طریق مجاری قانونی در برخورد با این اقدام قبیح انجام دهند.

انتهای پیام/ج