نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9436 ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶

امام جمعه پارس آباد:

حفظ حرمت ایام فاطمیه، وظیفه همگانی است/ انتقاد امام جمعه پارس آباد از عدم مدیریت تالارها

امام جمعه پارس آباد از عدم مدیریت تالارها و حذف پروازه‌های هوایی فرودگاه پارس آباد انتقاد کرد و گفت: حذف پروازهای هوایی فرودگاه موجب نارضایتی مردم شده و از این‌رو از مسؤولان خواست داریم تا پروازهای فرودگاه پارس آباد را تقویت کنند.

حفظ حرمت ایام فاطمیه، وظیفه همگانی است/ انتقاد امام جمعه پارس آباد از عدم مدیریت تالارها

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد:  حفظ حرمت ایام فاطمیه وظیفه همگانی است و  ایام فاطمیه بستری برای تبلیغ سبک زندگی فاطمی است، شادی‌ها در این ایام نباید منجر به شکستن حرمت‌ها شود.

وی با تاکید بر اینکه، ایام فاطمیه باید به فرصتی جهت انسجام و وحدت مسلمانان تبدیل شود، بیان کرد:  از آنجایی‌که حضرت فاطمه(س)  اصل امامت و ولایت را عامل انسجام و وحدت می‌دانند، این ایام را باید به روزهای وحدت تبدیل کنیم.

امام جمعه پارس آباد  تاکید کرد:  رفتار متقابل در زندگی زناشویی حرف اول را می‌زند و اگر رابطه با احترام و صمیمیت باشد بهترین زندگی نصیب همسران خواهد شد ولی بعضی زوجین، رفتارهای نامناسبی با یکدیگر داشته و سعی در سرکوب و تحقیر همدیگر دارند که این اخلاق و رفتار شایسته یک زوج مسلمان نیست.

وی با انتقاد و گلایه از وضعیت تالارهای پارس آباد گفت:  تالارها واقعاً برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند؛ کسانی که عروسی دارند نباید مزاحم خواب و استراحت مردم شوند. در ساعت‌های آخر شب بلندگوها مردم را کلافه کرده است.

باقری بنابی بیان کرد:  مردم حقوقی دارند که باید این حقوق رعایت شود این کارها توسط تالارها ظلم به مردم است که آسایش را بر هم می‌زنند.

امام جمعه پارس آباد به ۲۶ آذر، روز حمل و نقل و رانندگی اشاره کرد و گفت:راهدان به‌صورت شبانه روزی در سرما و گرما در خدمت‌رسانی به مردم حضور جدی دارند. به نمایندگی از طرف مردم این روز را به راهداران عزیز و زحمت‌کش تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه کشت پاییزی باید جدی گرفته شود، تاکید کرد:  تقویت تشکل‌های کشاورزی با هدف عبور از بحران خشکسالی و استفاده مطلوب از منابع آب در کشت پاییزه باید جزو برنامه‌های اصلی مسؤولان و کشاورزان باشد.

باقری بنابی از حذف پروازهای هواپیمایی در تنها فرودگاه شمال استان اردبیل انتقاد کرد و گفت:  حذف پروازهای هوایی فرودگاه موجب نارضایتی مردم شده و از این‌رو از مسؤولان خواست داریم تا پروازهای فرودگاه پارس آباد را تقویت کنند.

 

 

 

خبرنگار : افشین خاک نژاد

 

انتهای پیام/ج