نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9460 ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴

توسط بسیج اساتید برگزار شد؛

همایش بصیرت علوی و فاطمی در دانشگاه آزاد اردبیل + عکس

فرمانده دوران مقدس و جبهه مقاومت گفت: اگر در آینده می‌خواهیم شاهد به میدان آمدن افراد مخلص و قهرمانی چون سردار سلیمانی باشیم باید نسخه آموزشی مکتب سلیمانی در دانشگاه‌ها تالیف و تدوین شود.

همایش بصیرت علوی و فاطمی  در دانشگاه آزاد اردبیل + عکس

به گزارش ابصارخبر، همایش بصیرت علوی و فاطمی همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بعد از ظهر امروز با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مرتضی ابراهیمی مسئول بسیج اساتید استان اردبیل با حضور جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه های اردبیل در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

 کارگروه تالیف و تدوین نسخ مکتب سلیمانی در دانشگاه‌ها ایجاد شود

سردار رحیم نوعی‌اقدم از فرماندهان دوران مقدس و جبهه مقاومت در همایش بصیرت علوی و فاطمی گفت: اگر در آینده می‌خواهیم شاهد به میدان آمدن افراد مخلص و قهرمانی چون سردار سلیمانی باشیم بایدنسخه آموزشی مکتب سلیمانی در دانشگاه‌ها تالیف و تدوین شود.

وی به تبیین اهمیت گردآوری خاطرات و تجربیات میدانی، حماسی و شخصیتی حاج قاسم در 40 سال گذشته پرداخت و گفت: جامعه دانشگاهی با راه اندازی کارگروه های مکتب حاج قاسم می تواند با ارائه نسخه های آموزشی به شیفتگان این شخصیت جهان اسلام راه را برای تولد جوانان در تراز مکتب حاج قاسم هموار تر کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به تبیین ویژگی های حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: ولایت‌پذیری، دشمن‌شناسی، خدمت‌رسانی به مردم، اهل بیتی بودن، انسجام و وحدت‌بخشی از جمله مولفه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

تشخیص حق از باطل بدون بصیرت امکانپذیر نیست

ابراهیمی مسئول بسیج اساتید استان اردبیل در این همایش به تبیین اهمیت بصیرت افزایی در جامعه پرداخت و گفت: تشخیص حق از باطل بدون بصیرت امکانپذیر نیست.

وی به تبین واقعیت های 8 سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: دوران دفاع مقدس سرشار از رشادت‌ها و سوژه‌های واقعی است که می‌تواند الهام بخش ما در نبرد نرم دشمنان شود.

مسئول بسیج اساتید استان اردبیل به لزوم تقویت قدرت فرهنگی و فکری کشور اشاره کرد و گفت: قدرت فکری و فرهنگی، یکی از این سوژه‌ها است که در رفتار و‌ کردار شخصیت هایی چون سردار  دلها حاج قاسم سلیمانی متبلور شد.

وی سردار سلیمانی را محبوب دل‌ها عنوان کرد و گفت: ارزش سردار دل‌ها بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و همه ما باید تلاش کنیم راه و مکتب این شهید بزرگوار در جامعه تداوم یافته و در حفظ از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش قدم باشیم.