نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9461 ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴

یک کارشناس مسائل نظامی؛

پاسخ ایران به تهدیدات دشمن، میدانی و عملی است/ خانه تهدیدکنندگان را در هم می کوبیم

سردار نوعی اقدم به تهدیدات اخیر دشمنان اسلام در خصوص حمله به ایران واکنش نشان داد و گفت: پاسخ ایران به تهدیدات دشمنان همواره میدانی و عملی بوده است و در صورت کوچکترین تعدی به مرزهای کشور، خانه تهدیدکنندگان را در هم می کوبیم.

پاسخ ایران به تهدیدات دشمن، میدانی و عملی است/ خانه تهدیدکنندگان را در هم می کوبیم

به گزارش ابصارخبر، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و یکی از کارشناسان مسائل نظامی کشور در گفتگو با سبلان ما ، به  رویکرد جدید کشور در دیپلماسی بین المللی اشاره کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت جدید، ادبیات ما با جهانی نیز تغییر یافته و امروز سیاستمداران کشور بر خلاف دولت گذشته با اقتدار، شجاعت و جرأت بر گرفته از فرهنگ عاشورا در محافل سیاسی بین المللی حضور یافته و در برابر استکبار جهانی قدرت نمایی می کنند.

وی با بیان اینکه امروز دیپلماسی کشور در رویدادهای جهانی،دیپلماسی انقلابی و مقاومتی است، گفت: در مذاکرات و عرصه های سیاسی اخیر، رویکرد جدید ایران توان دشمنان اسلام را از آنها گرفته و استکبار قدرت عمل و ابتکار ش در عرصه های سیاسی بین المللی را در برابر ایران از دست داده است.

این کارشناس مسائل نظامی در ادامه سخنان خود به تهدیدات دشمنان به ویژه رژیم مجعول صهیونیستی و انگلیس اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در رزمایش اخیر سپاه پاسداران قدرت خود را نشان داد و به وضوح اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و حامیانش در صورت کمترین تَعدّی به خاک کشور با نابودی رو به رو خواهند شد.

وی به تبیین قدرت امروز ایران را در تمامی عرصه های نظامی از خاکی گرفته تا هوایی و دریایی پرداخت و گفت: سپاه پاسداران در رزمایش خود نشان داد که سپر گنبد آهنین استکبار در برابر موشک های بالستیک ایران اسلامی عملا کارایی ندارد چراکه قابل رهگیری نیست و قابلیت تغییر مسیر پس از پرتاب را نیز دارد.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه موشک های ساخت ایران قابلیت انهدام هدف های متحرک را نیز دارند، تصریح کرد: سپاه پاسداران قدرت بازدارندگی ایران را در رزمایش اخیرش را به رخ استکبار جهانی کشاند و اعلام کرد؛ خانه تهدیدکنندگان را در هم می کوبد.

وی در تشریح قدرت موشک های نسل جدید ایران نیز گفت: به جرات می‌توان گفت ۹۹ درصد موشک‌های ما به هدف برخورد می‌کند، پس با این حساب و توانی که ایران در رزمایش اخیر نشان داد، آمریکا و اسرائیل خواب حمله به ایران تا ۵۰ سال آینده  را هم نخواهند دید.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تمجید از تکنولوژی های نظامی ایران گفت: امروز قدرت دیپلماسی و مذاکرات سیاسی کشور در سایه توان موشکی ایران افزایش یافته چراکه رزمایش اخیر تمام معادلات استکبار درباره مهار توان علمی ایران در عرصه های مختلف را به هم زد و دشمنان اسلام را با چالش های مهم و اساسی مواجه کرد.

وی به تبیین استراتژی ایران پرداخت و گفت: رزمندگان ایران اسلامی به دنبال پیروزی در میادین هستند و شهادت در راه خدا هم برای ما پیروزی است ولی دشمنان به خاطر حیات و زنده ماندن خود می جنگند بنابراین همواره در زمین های سوخته مانور می دهند.

این مدافع حرم اردبیلی از داعش به عنوان آخرین برنامه دشمن برای مهار جبهه مقاومت نام برد و گفت: امروز به برکت تدابیر فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب، خط دفاعی ایران از عُمق مناسبی برخوردار است و امروز  جبهه دفاعی ایران برابر استکبار به پهنای جبهه مقاومت در جهان است.

سردار نوعی اقدم قدرت و برتری نیروی نظامی ایران را مدیون شهدای گرانقدر، فرماندهان و سربازانی دانست که در میدان نبرد با مجاهدت های خود علاوه بر حماسه آفرینی و دفاع از خاک کشور ، فرسنگ ها دورتر از مرزهای کشور به دفاع از آرمان های نظام اسلامی می پردازند.