نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9505 ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل :

مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب خطبه مسجد در اردبیل برگزار می شود+ فایل کتاب

معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه مسجد در اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه برگزار می شود.

مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب خطبه مسجد در اردبیل برگزار می شود+ فایل کتاب

به گزارش ابصارخبر، حسین مظفری  معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در جمع خبرنگاران  از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت: کتاب خطبه مسجد  ویژه ایام از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقه با هدف تبیین سبک زندگی فاطمی و آشنایی عموم مردم با اندیشه های حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

وی به جوایز این دوره از مسابقه کتابخوانی نیز اشاره کرد و گفت: ۶ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش۵/۰۰۰/۰۰۰ریال، ۴۰ کارت هدیه ۱/۰۰۰/۰۰۰ریالی، ۵ تربت کربلا به همراه نگین انگشتری از حرم، از جمله جوایز و هدایای این مسابقه کتابخوانی در اردبیل است.

 فایل کتاب خطبه مسجد 

 

دریافت پاسخنامه مسابقه

معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود از توزیع ۲۰۰۰ عدد کتاب بین عموم مردم، دستگاههای فرهنگی،دانشگاهها، دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی و ادارات استان خبرداد و گفت: فایل پی دی اف این کتاب نیز در شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری جهت بهره برداری عموم مردم  منتشر شده است.

مظفری با بیان اینکه شرکت برای عموم در این مسابقه کتابخوانی آزاد است از علاقمندان خواست  جهت شرکت در مسابقه پاسخنامه خود را تا 4 بهمن به آی @ya_mahdi_313_m در شبکه های اجتماعی ارسال کنند.

 

انتهای پیام/ج