نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9702 ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰

دیدار چهره به چهره معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با مردم در محلات اردبیل+ عکس

مسجد امیرالمومنین(ع) محله پناه آباد سومین مسجد میزبان مسئولین قضایی استان در اجرای طرح مساجد ، پایگاه ارتباط مسئولین قضایی با مردم بود

دیدار چهره به چهره معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با مردم در محلات اردبیل+ عکس

به گزارش ابصارخبر، در راستای هم افزایی و تبادل نظر مسئولین و آحاد مردم به منظور پیش بینی ، پیشگیری و حل و فصل معضلات و آسیب های اجتماعی محلات ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با همراهی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان و مسئولان ذیربط استانی از استانداری ، فرمانداری ، شورای شهر ، نیروی انتظامی، سپاه ، شهرداری  بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان از نزدیک مستمع مشکلات مطرح شده از جانب نمایندگان اهالی شریف محله فوق الذکر بودند.

در ادامه این نشست صمیمی ، جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ، با اشاره به مشکلات مطرح شده گفت ؛ هدف از اجرای این طرح ارتباط مستقیم مسئولین قضایی استان با آحاد مردم شریف استان در سراسر استان و حتی در دورترین روستاها می باشد که مستلزم همکاری و همیاری سایر مسئولین استان می باشد .

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه سجام افزود ؛ این سامانه جهت تسهیل  انعکاس اخبار به دادگستری بوده و تمامی شهروندان محترم می توانند مشکلات و مسائل اجتماعی و ...  را مستقیماً و با یک تلفن همراه به این سامانه ارسال کنند .

وی ادامه داد ؛ گزارشات واصله از این سامانه پس از اخذ دستور از رئیس کل دادگستری استان به دادستانی ارسال و تا حصول نتیجه پیگیری می گردد.