نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 10037 ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

با حضور نمایندگان داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛

مراسم قرعه‌کشی مناظرات نامزدهای انتخاباتی در دانشگاهای اردبیل

مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

مراسم قرعه‌کشی مناظرات نامزدهای انتخاباتی در دانشگاهای اردبیل

به گزارش ابصارخبر به نقل از «سبلان ما»، ظهر امروز مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌های اردبیل با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

مرتضی فردی مسئول سیاست‌ورزی سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در این مراسم به تشریح جزئیات مناظرات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌های اردبیل پرداخت و گفت: بعد از اعلام نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، دعوت‌نامه حضور در مناظرات دانشجویی به همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تماس تلفنی و پیامک ارسال شد که در نهایت 44 نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حضور در جمع دانشجویان و پاسخ به مطالبات مردمی اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه محافل دانشگاهی که عمدتا محافل نخبگان مطرح می شود بهترین مکان برای گفتمان‌سازی است گفت: در محافل مسائل و مشکلات و همچنین راهکارها ارائه شود چراکه نگاه در محافل دانشگاهی نگاه تخصصی بدور از احساسات است و در واقع این محافل است که عیار داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشخص می‌کند.

مسئول سیاست‌ورزی سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه جامعه دانشگاهی بدون محافظه‌کاری عمل می‌کند خاطرنشان کرد: مناظرات داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهترین محفل برای پاسخگویی به برنامه‌ها و وعده‌ها است.

فردی گفت: 44 نامزد شرکت کننده در این مناظرات در نه گروه پنج نفره گروه‌بندی می‌شوندکه در هفتم و هشتم استفندماه در دانشگاه‌های محقق اردبیلی، علوم پزشکی اردبیل، پیام‌نور اردبیل، فرهنگیان و آزاد اسلامی در برابر دانشجویان به مناظره خواهند پرداخت.

وی از برگزاری مناظره نهایی روز چهارشنبه خبر داد و گفت: طبق نظرسنجی بین دانشجویان شرکت کننده در مناظرات، داوطلبانی که توانسته باشند نظر دانشجویان را جلب کنند ، مناظره نهایی برگزار خواهد شد.

مسئول سیاست‌ورزی سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه برای هر مناظره دو ساعت در نظر گرفته شده است، گفت: این مناظرات با هدف ایجاد شور انتخاباتی، مشارکت اجتماعی و شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی قوی برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/ ج