نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 10038 ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

فرمانداری اردبیل در برگزاری انتخابات سربلند شد

انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه در شهرستان اردبیل به دور از حاشیه، حرف و حدیث برگزار شد

فرمانداری اردبیل در برگزاری انتخابات سربلند شد

به گزارش ابصار خبر، فرمانداری اردبیل از همان چند ماه پیش مانده به برگزاری انتخابات برنامه ریزی منسجم را فراهم کرد و طبق برنامه اقدامات لازم را برای برگزاری سالم انتخابات فراهم کرد.

برخلاف انتخابات سال‌های گذشته انتخابات ۱۱ اسفندماه در شهرستان اردبیل بدون کوچکترین اعتراض نامزد‌ها و طرفدارانش برگزار شد و برگزاری انتخابات در فضای سالم با مشارکت بالا و ایجاد شور و نشاط در بین مردم هم امسال نمایان‌تر از همیشه بود.

امسال یکی از اقدامات مهم فراهم کردن فضا‌های مناسب برای تبلیغات نامزد‌ها بود که با درایتی که توسط فرمانداری اردبیل و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام شد از خدشه وارد شدن به سیما و منظر شهری هم جلوگیری شد.

روند انتخابات و اخذ آرا و شمارش و اطلاع رسانی نتایج هم به دور از هرگونه حاشیه و در فضای سالم انجام شد تا هیچ گونه حرف و حدیثی هم در این مورد نباشد.

بی شک می‌توان گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه در شهرستان اردبیل نماد انتخابات سالم و باشکوه و بدور از حاشیه بود که درایت و مدیریت مسئولان شهرستان اردبیل را نشان داد.

 

سالم‌ترین و بی حاشیه‌ترین انتخابات در شهرستان اردبیل

 

برگزاری سالم و بی حاشیه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان اردبیل در نوع خود بی سابقه بود که با درایت و مدیریت مسئولان شهرستان اردبیل رقم خورد.

انتخاباتی که تمام مراحل آن بدور از هرگونه حاشیه و در آرامش و امنیت کامل برگزار شد که رضایت عمومی و گروه‌ها و حزب‌ها و نامزد‌های انتخابات را در شهرستان اردبیل به دنبال داشت. 

با همت فرمانداری اردبیل برنامه ریزی دقیقی برای روند انتخابات در شهرستان اردبیل انجام شده بود و انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در شهرستان اردبیل تنها انتخابات فاقد حاشیه در سال‌های اخیر بود.

حضور حماسی مردم هم در پای صندوق‌های رای بر برگزاری مناسب و بی حاشیه انتخابات هم مهر تایید زد.

بالاتر از همه این‌ها حضور حماسی مردم شهرستان اردییل در پای صندوق‌های رای بود که حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خلق کردند.

انتهای خبر/ ج