نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10041 ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل خبر داد:

ثبت نام بیش از یک هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل از رشد 18 درصدی متقاضیان تحصیل در این دانشگاه خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از 10 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل در حال تحصیل هستند.

ثبت نام بیش از یک هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل

به گزارش ابصارخبر، ولی‌اله خوش طینت عصر امروز در جمع خبرنگاران از تداوم استقبال بی‌نظیر و اعتماد مردم به دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور از رشد 18 درصدی ثبت‌نام کنندگان نسبت به سال گذشته برخوردار بوده و تاکنون بیش از 10 هزار داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی این دانشگاه در نیمسال  تحصیلی بهمن 1402 در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل گفت: این در حالی است که دانشگاه پیام‌نور با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعداد مراکز و واحدهای دانشگاهی، شیوه‌های متنوع و بروز آموزشی، پایین‌ترین میزان شهریه دانشجویی را دارا بوده و سهولت در انتخاب دلخواه رشته و محل تحصیل گام بلندی را در جهت ایجاد عدالت آموزشی در حوزه تحصیلات تکمیلی برداشته است. 

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل نیز با دارابودن 13 مرکز و واحد فعال در سطح استان اردبیل همواره تلاش کرده تا شرایط ایده‌آلی را برای تحصیل تمام اقشار جامعه فراهم سازد.

 خوشطینت تصریح کرد : ثبت‌نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور اردبیل به صورت غیرحضوری از تاریخ 1402/12/26 لغایت 1403/01/14 در سیستم گلستان به نشانی : reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

 

 

انتهای خبر/ ج