نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9511 ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲

پرونده هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل بسته شد/رتبه سوم یادداشت به ابصارخبر رسید

هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

پرونده هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل بسته شد/رتبه سوم یادداشت به ابصارخبر رسید

به گزارش ابصارخبر، مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامگاه امروزبا معرفی برترین‌ها در سالن ولایت برگزار شد.

سردارغلامحسین محمدی‌اصل، شامگاه امروز در اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره ابوذر از جهت کنترل نفوذ دشمن به کشور بسیار حائز اهمیت بوده و با هدف افزایش بصیرت و آگاهی در کشور، به عنوان ابزاری قدرتمند شناخته می‌شود.

وی افزود: اهالی رسانه نقش بسیار مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی مردم داشته و از همین رو با انتشار واقعیت‌ها می‌توانند با ابزار قدرتمند بصیرت، نفوذ دشمن به کشور را محدود کنند.

وی با توجه به تداخل ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، شهدا را نماد مقاومت در برابر نفوذ دشمن دانسته و گفت: میزان ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن را می‌توان از تعداد شهدایی که طی سالیان جنگ تقدیم انقلاب کردیم شناخت. عملیات کربلای ۵ نمونه‌ای از این مقاومت‌ها است، عملیاتی که ۲۶۷ شهید فقط از اردبیل تقدیم کشور شد.

محمدی اصل ادامه داد: کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و انگلیس همواره در صدد آسیب رساندن به ملت ایران بوده‌اند اما همه ملت در کنار هم، برابر دشمنان ایستاده و با ادامه دادن راه شهدا، اجازه نفوذ دشمن را به هر نحوی به کشور نمی‌دهند.

منتخبین هفتمین دوره:

در بخش گفتگوی تفصیلی «مهران عقلمند» از خبرگزاری فارس اردبیل رتبه اول و «مریم رضایی» از خبرگزاری فارس رتبه دوم را کسب کردند و «مریم محرمی» خبرنگار علم و دانش خبرگزاری فارس اردبیل نیز  مقام سوم در این بخش را به صورت مشترک با زهرا رضازاده از خبرگزاری ایکنا به دست آوردند.

 «حامد قادری» خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل نیز در بخش خبر موفق به کسب مقام اول شد و  «کبری عزیزی» دبیر سرویس فارس من نیز مقام سوم بخش گزارش و مقام برتر بخش گزارش تصویری خبری را از آن خود کرد.

مریم صبوری از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه برتر بخش مستند تلویزیونی، آذین مجیدزاده رتبه برتر مستند خبری تصویری صداوسیما و فرشاد جلوه‌ده از خبرگزاری بسیج رتبه برتر را با تهیه کلیپ سرداریمیز کسب کردند.

میلادمحمدی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه برتر بخش انیمیشن، علی اصغر سرباز از صدا و سیما رتبه برتر موشن گرافیک، احمدزعفری از خبرگزاری تسنیم رتبه اول بخش عکس و محمددشتی از خبرگزاری مهر و مهدی همتی از پایگاه خبری سبلان ما رتبه سوم بخش عکس را کسب کردند.

در بخش کاریکاتور نیز به ترتیب رسول حاجی زاده از صدا و سیما رتبه اول، یلدا هاشمی نژاد رتبه دوم و لیلی سلیمی رتبه سوم را کسب کردند و شیدا مظفری نیز موفق به کسب رتبه برتر اینفوگرافیک شد.

در بخش یادداشت نیز رقیه فرج پور از نشریه شیوا بیان رتبه اول، کبری سعادتی از نشریه آزنا رتبه دوم و محمد زینالی از پایگاه خبری تحلیلی ابصارنیوز رتبه سوم این بخش یادداشت را کسب کردند و فرهاد یوسفی از نشریه پیام اردبیل مقام تقدیری در این بخش را به دست آورد.

نعمت محسن زاده از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم بخش خبر و سمیه دادرس از خبرگزاری تسنیم رتبه سوم این بخش را کسب کردند و در بخش گزارش نیز یعقوب شاددل از خبرگزاری ایرنا رتبه اول و توحید مهدوی از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم را کسب کردند.

 

انتهای پیام/ج