نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9596 ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در خصوص ضرورت جهاد تبیین

بسیج دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن لبیک به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری در راستای روشنگری و تنویر افکار عمومی جامعه و شبهه زدایی و تحریف زدایی از حقایق موجود و واقعیت های عینی کرد: از تمامی ظرفیت های خود و دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در خصوص ضرورت جهاد تبیین

به گزارش ابصارخبر، بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای به تبیین اهمیت جهاد تبیین در جامعه پرداخت و اعلام کرد: ضمن لبیک به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری در راستای روشنگری و تنویر افکار عمومی جامعه و شبهه زدایی و تحریف زدایی از حقایق موجود و واقعیت های عینی؛ از تمامی ظرفیت های خود و دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در این زمینه استفاده می کنیم.

در این بیانیه آمده است: کلید واژه ی تبیین و جهاد تبیین در روزها و هفته های اخیر در فرمایشات مقام معظم رهبری، ظهور و بروز ویژه ای یافته است. خطاب و فرمانی عمومی که همه ی افراد جامعه در جنگ رسانه ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران، مخاطب آن هستند و می توانند ایفای نقش کنند هر چند که مسوولین در این زمینه وظایف خطیر و سنگین تری بر دوش دارند.

دشمن در سال های گذشته و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، با توسل به روش ها و شگردهای مختلف به دنبال استحاله نظام و انقلاب و فاصله انداختن میان مردم و مسوولین بوده است؛ از راه انداختن جنگ تحمیلی هشت ساله در دوران دفاع مقدس (جنگ سخت) نشانه گرفتن ایمان و اعتقادات و استحاله فرهنگی(جنگ نرم) شدید ترین و فلج کننده ترین تحریم ها در سال های اخیر(جنگ اقتصادی) و تلاش برای کانالیزه کردن ادراکات عامه در مسیری از پیش تعیین شده که منجر به خطای محاسباتی شود(جنگ شناختی) و همچنین ترکیبی از شیوه های ذکر شده یعنی جنگ هیبریدی و ترکیبی در ماه های اخیر.

اگر زمانی نیاز کشور حضور در جبهه های نظامی و دفاع از حریم اسلام با استفاده از سلاح بود، اکنون وظیفه ما ایجاب می کند که لبیک گو به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم و گام های بلندی در جهاد تبیین برداریم.

معاندان نظام از طریق شبهه افکنی در ارکان و پایه های انقلاب و سیاه نمایی و تحریف واقعیت های موجود در جامعه و ایجاد یأس و نامیدی و بن بست نمایی از مسیر آینده و تردید در مسیر طی شده انقلاب، به دنبال القای ناکارآمدی نظام و فاصله گرفتن مردم از اصول، آرمان ها و مبانی انقلاب اسلامی است که این مهم را بیشتر در بستر فضای مجازی دنبال می کند.

ذکر این نکته ضروری است که دشمن در جنگ شناختی که که بر پایه ی تحریف واقعیت ها و شبهه افکنی انجام می گیرد، هیچ گاه به طور مستقیم وارد عرصه ی منفی سازی چهره دین، معصومین و علمای دین و ولایت فقیه نمی شود بلکه با ایجاد سناریوها و اتفاقات از پیش تعیین شده؛ پروژه بی اعتمادسازی خود را پیاده و با سوء استفاده از افکار عمومی، آن را انتشار می دهد.. 

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل (شهید علم الهدی) ضمن لبیک به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری در راستای روشنگری و تنویر افکار عمومی جامعه و شبهه زدایی و تحریف زدایی از حقایق موجود و واقعیت های عینی؛ از تمامی ظرفیت های خود و دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در این زمینه استفاده  کرده و اجازه نخواهد داد دشمن غدار با توسل به چنین ترفندها و توطئه های شوم، به اهداف خود دست یابد. به طور قطع تقویت جبهه ی رسانه ای انقلابی به ویژه در بستر فضای مجاری ، تداوم راهبرد مقاومت فعال و بیان واقعیت های امید بخش و نقاط قوت فراوان، در این خصوص راهگشا خواهد بود.

 

انتهای پیام/ج