نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9703 ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

توسعه حل اختلاف استان اردبیل، یکی بازوان بسیار توانمند تشکیلات قضایی استان است

رئیس کل دادگستری استان در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای نظارت بر حوزه ها و معاونت های قضایی با همراهی رئیس توسعه حل اختلاف استان از تمامی شعب و واحد های مصالحه مرکز توسعه حل اختلاف مرکز استان بازدید کرد.

توسعه حل اختلاف استان اردبیل، یکی بازوان بسیار توانمند تشکیلات قضایی استان است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای نظارت بر حوزه ها و معاونت های قضایی با همراهی رئیس توسعه حل اختلاف استان از تمامی شعب و واحد های مصالحه مرکز توسعه حل اختلاف مرکز استان  بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت ؛ توسعه حل اختلاف استان یکی بازوان بسیار توانمند تشکیلات قضایی استان بوده و هست و مطابق اعلام مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه  میزان مصالحه در پرونده های مطروحه در این مرکز از میانگین کشوری بیشتر می باشد .

جلسه تخصصی با رئیس مرکز و تعدادی از همکاران قضایی و اداری ، سرکشی به تمامی شعب رسیدگی کننده ، اجرای احکام و واحدهای مصالحه و پاسخگویی به اربابان رجوع حاضر در مجتمع از دیگر اقدامات این بازدید ۲ ساعته بود .

در ابتدای جلسه تخصصی با رئیس کل دادگستری استان ، حجت الاسلام والمسلمین علوی رئیس توسعه حل اختلاف استان، گزارشی از عملکرد توسعه حل اختلاف استان ارائه نموده و مشکلات و مسائل ماخوذه توسعه حل اختلاف مرکز استان و سایر شهرستان ها را بیان کرد .

انتهای پیام/ج